Oficialus pavadinimas: Kauno Švč. Jėzaus Širdies parapija

Kauno Švč. Jėzaus Širdies parapija Įmonės kodas 191207561

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kauno Švč. Jėzaus Širdies parapija (draudėjo kodas 436082, mokesčių mokėtojo kodas 191207561) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Kauno Švč. Jėzaus Širdies parapija (191207561) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 861 830
2024-02 4 861 830
2024-01 4 861 830
2023-12 4 861 830
2023-11 4 861 830
2023-10 4 861 830
2023-09 4 861 830
2023-08 4 861 830
2023-07 4 861 830
2023-06 4 861 830
2023-05 4 861 830
2023-04 4 861 830
2023-03 5 689 830
2023-02 5 689 830
2023-01 5 689 831
2022-12 5 665 799
2022-11 5 617 742
2022-10 4 740 712
2022-09 4 740 712
2022-08 4 740 712
2022-07 4 740 712
2022-06 4 740 712
2022-05 4 740 712
2022-04 4 740 712
2022-03 4 740 712
2022-02 4 740 712
2022-01 4 740 712
2021-12 4 648 622
2021-11 4 647 622
2021-10 4 647 622
2021-09 4 647 622
2021-08 4 783 751
2021-07 4 783 751
2021-06 4 783 751
2021-05 4 647 622
2021-04 4 647 622
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų