Oficialus pavadinimas: Kėdainių Šv. Juozapo parapija

Kėdainių Šv. Juozapo parapija Įmonės kodas 191045180

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kėdainių Šv. Juozapo parapija (draudėjo kodas 410184, mokesčių mokėtojo kodas 191045180) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Kėdainių Šv. Juozapo parapija (191045180) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 878 1,007
2024-08 5 878 1,007
2024-07 5 878 1,007
2024-06 5 878 1,007
2024-05 4 807 727
2024-04 4 757 680
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 4 711 655
2023-11 4 590 540
2023-10 4 590 540
2023-09 5 594 669
2023-08 4 590 540
2023-07 5 547 620
2023-06 5 556 629
2023-05 5 446 497
2023-04 4 427 372
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 4 437 394
2022-11 4 330 293
2022-10 4 308 275
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 1 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų