Oficialus pavadinimas: Marijampolės savivaldybės neįgaliųjų draugija

Marijampolės savivaldybės neįgaliųjų draugija Įmonės kodas 190497834

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Marijampolės savivaldybės neįgaliųjų draugija (draudėjo kodas 541988, mokesčių mokėtojo kodas 190497834) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Marijampolės savivaldybės neįgaliųjų draugija (190497834) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 269 235
2024-02 4 269 235
2024-01 4 269 235
2023-12 4 571 504
2023-11 4 263 230
2023-10 4 263 230
2023-09 4 263 230
2023-08 4 263 230
2023-07 4 262 229
2023-06 4 263 230
2023-05 4 248 217
2023-04 4 263 230
2023-03 4 263 230
2023-02 4 225 197
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 1 - -
2021-12 4 270 237
2021-11 4 264 233
2021-10 4 277 244
2021-09 4 274 241
2021-08 5 242 266
2021-07 4 250 220
2021-06 5 222 244
2021-05 5 222 251
2021-04 5 222 251
2021-03 5 222 251
2021-02 3 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų