Oficialus pavadinimas: Kultūros paveldo centras

Kultūros paveldo centras Įmonės kodas 188204053

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kultūros paveldo centras (draudėjo kodas 43098, mokesčių mokėtojo kodas 188204053) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-06 mėnesio gale dirbo 62 darbuotojai (apdraustieji).

Kultūros paveldo centras (188204053) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-06 62 3,821 54,212
2023-05 62 1,653 23,285
2023-04 62 1,617 22,800
2023-03 60 1,679 22,857
2023-02 61 1,568 21,699
2023-01 67 1,438 21,918
2022-12 65 1,907 28,294
2022-11 63 1,609 23,112
2022-10 65 1,531 22,730
2022-09 66 1,675 25,011
2022-08 66 1,572 23,601
2022-07 66 1,484 22,239
2022-06 66 1,493 22,410
2022-05 65 1,507 22,243
2022-04 65 1,474 21,746
2022-03 64 1,525 22,142
2022-02 64 1,487 21,590
2022-01 64 1,461 21,193
2021-12 65 2,113 31,006
2021-11 65 1,423 20,943
2021-10 66 1,382 20,586
2021-09 64 1,467 21,305
2021-08 64 1,414 20,513
2021-07 64 1,381 19,995
2021-06 67 1,485 22,328
2021-05 67 1,344 20,342
2021-04 68 1,384 21,173
2021-03 67 1,379 20,825
2021-02 68 1,334 20,408
2021-01 68 1,326 20,305
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų