Oficialus pavadinimas: "Prie įlankos", UAB

"Prie įlankos", UAB Įmonės kodas 187889138

"Prie įlankos", UAB PVM kodas LT878891314 nuo 2008-04-25 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Prie įlankos", UAB (draudėjo kodas 147741, mokesčių mokėtojo kodas 187889138) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Prie įlankos", UAB (187889138) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 601 794
2024-08 6 707 930
2024-07 6 726 954
2024-06 6 661 872
2024-05 5 686 758
2024-04 5 166 182
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 1 - -
2023-10 3 - -
2023-09 5 462 493
2023-08 6 632 847
2023-07 6 638 855
2023-06 7 509 763
2023-05 6 611 780
2023-04 2 - -
2023-03 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 6 446 592
2022-08 6 579 761
2022-07 6 477 632
2022-06 5 614 675
2022-05 5 532 588
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 1 - -
2021-12 2 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 4 345 313
2021-08 4 274 253
2021-07 6 266 360
2021-06 5 381 439
2021-05 5 451 506
2021-04 5 251 274
2021-03 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų