Oficialus pavadinimas: "LAUKESA", UAB

"LAUKESA", UAB Įmonės kodas 187886551

"LAUKESA", UAB PVM kodas LT878865515 nuo 1996-06-01 (prieš 28 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "LAUKESA", UAB (draudėjo kodas 147060, mokesčių mokėtojo kodas 187886551) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"LAUKESA", UAB (187886551) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 2 - -
2022-09 4 575 534
2022-08 4 550 532
2022-07 4 549 531
2022-06 4 552 534
2022-05 4 422 409
2022-04 4 546 528
2022-03 4 375 364
2022-02 3 - -
2022-01 4 509 493
2021-12 5 427 513
2021-11 5 465 559
2021-10 7 620 1,034
2021-09 6 549 788
2021-08 6 515 739
2021-07 7 530 872
2021-06 7 548 900
2021-05 8 514 963
2021-04 7 530 877
2021-03 6 539 773
2021-02 5 500 596
2021-01 5 452 539
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų