Oficialus pavadinimas: "Dusetų vaistinė", UAB

"Dusetų vaistinė", UAB Įmonės kodas 187865429

"Dusetų vaistinė", UAB PVM kodas LT878654219 nuo 1997-07-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dusetų vaistinė", UAB (draudėjo kodas 145541, mokesčių mokėtojo kodas 187865429) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Dusetų vaistinė", UAB (187865429) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 714 638
2022-07 5 981 1,070
2022-06 5 654 733
2022-05 5 637 712
2022-04 5 661 736
2022-03 6 547 720
2022-02 6 525 693
2022-01 6 525 693
2021-12 6 835 1,097
2021-11 5 611 669
2021-10 5 611 669
2021-09 5 613 671
2021-08 5 555 610
2021-07 5 547 601
2021-06 5 547 601
2021-05 5 588 651
2021-04 5 547 601
2021-03 6 534 701
2021-02 6 515 676
2021-01 6 515 676
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų