Oficialus pavadinimas: "Žarijos", UAB

"Žarijos", UAB Įmonės kodas 186220482

"Žarijos", UAB PVM kodas LT862204811 nuo 1996-02-01 (prieš 28 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Žarijos", UAB (draudėjo kodas 122058, mokesčių mokėtojo kodas 186220482) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Žarijos", UAB (186220482) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 764 868
2024-02 5 764 868
2024-01 5 764 868
2023-12 5 697 791
2023-11 5 697 791
2023-10 5 697 791
2023-09 5 697 791
2023-08 5 697 792
2023-07 5 697 791
2023-06 5 697 766
2023-05 5 697 766
2023-04 5 697 766
2023-03 5 697 766
2023-02 5 697 766
2023-01 5 697 766
2022-12 5 602 659
2022-11 5 602 659
2022-10 5 602 659
2022-09 5 602 659
2022-08 4 570 504
2022-07 4 570 505
2022-06 4 570 504
2022-05 4 570 504
2022-04 4 570 504
2022-03 4 570 504
2022-02 4 531 471
2022-01 4 570 504
2021-12 4 506 445
2021-11 4 502 443
2021-10 4 506 445
2021-09 4 506 445
2021-08 4 506 445
2021-07 4 506 445
2021-06 4 506 445
2021-05 4 506 445
2021-04 4 506 445
2021-03 4 506 445
2021-02 5 540 606
2021-01 5 533 597
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų