Oficialus pavadinimas: "DAMEKA", UAB

"DAMEKA", UAB Įmonės kodas 186194660

"DAMEKA", UAB PVM kodas LT861946610 nuo 1995-06-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DAMEKA", UAB (draudėjo kodas 120416, mokesčių mokėtojo kodas 186194660) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"DAMEKA", UAB (186194660) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 535 878
2024-02 8 541 1,016
2024-01 7 583 955
2023-12 7 470 765
2023-11 5 514 590
2023-10 5 411 466
2023-09 5 432 501
2023-08 5 488 558
2023-07 5 388 443
2023-06 5 450 512
2023-05 5 375 441
2023-04 5 317 371
2023-03 5 362 425
2023-02 5 329 386
2023-01 5 347 409
2022-12 5 325 379
2022-11 5 274 317
2022-10 5 311 362
2022-09 5 276 319
2022-08 5 298 346
2022-07 6 334 469
2022-06 6 258 360
2022-05 5 285 330
2022-04 5 274 317
2022-03 5 331 386
2022-02 5 318 372
2022-01 4 258 235
2021-12 4 262 235
2021-11 5 228 256
2021-10 5 274 310
2021-09 7 281 442
2021-08 6 275 372
2021-07 5 268 305
2021-06 5 300 341
2021-05 6 311 417
2021-04 6 334 451
2021-03 6 320 430
2021-02 6 259 347
2021-01 6 274 368
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų