Oficialus pavadinimas: Šiaudiniškių kaimo bendruomenė

Šiaudiniškių kaimo bendruomenė Įmonės kodas 185670028

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Šiaudiniškių kaimo bendruomenė (draudėjo kodas 656356, mokesčių mokėtojo kodas 185670028) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Šiaudiniškių kaimo bendruomenė (185670028) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 574 623
2024-02 5 574 623
2024-01 5 537 579
2023-12 5 518 563
2023-11 5 488 531
2023-10 5 489 532
2023-09 5 487 530
2023-08 5 491 534
2023-07 5 338 371
2023-06 4 346 306
2023-05 4 346 306
2023-04 4 346 306
2023-03 4 346 306
2023-02 4 346 306
2023-01 4 346 306
2022-12 4 336 297
2022-11 4 325 287
2022-10 4 330 290
2022-09 4 330 290
2022-08 4 332 293
2022-07 4 323 285
2022-06 5 340 372
2022-05 5 412 448
2022-04 5 412 448
2022-03 5 412 448
2022-02 5 412 448
2022-01 5 412 448
2021-12 4 446 405
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 4 281 260
2021-08 4 339 313
2021-07 3 - -
2021-06 4 309 277
2021-05 4 303 271
2021-04 4 303 271
2021-03 4 303 271
2021-02 4 275 240
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų