Oficialus pavadinimas: Matlaukio kaimo bendruomenė

Matlaukio kaimo bendruomenė Įmonės kodas 185669588

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Matlaukio kaimo bendruomenė (draudėjo kodas 656257, mokesčių mokėtojo kodas 185669588) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Matlaukio kaimo bendruomenė (185669588) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 698 773
2024-02 5 686 760
2024-01 5 739 816
2023-12 5 479 535
2023-11 5 484 540
2023-10 5 463 518
2023-09 5 484 540
2023-08 5 484 540
2023-07 5 484 540
2023-06 5 484 540
2023-05 5 445 499
2023-04 4 542 487
2023-03 5 418 470
2023-02 5 469 530
2023-01 5 518 589
2022-12 5 458 520
2022-11 5 440 503
2022-10 5 484 551
2022-09 5 557 639
2022-08 5 557 639
2022-07 5 557 639
2022-06 6 508 706
2022-05 5 535 616
2022-04 5 475 540
2022-03 5 452 514
2022-02 5 389 446
2022-01 5 467 534
2021-12 5 432 492
2021-11 5 364 417
2021-10 5 392 449
2021-09 4 445 410
2021-08 4 445 410
2021-07 4 445 410
2021-06 4 445 410
2021-05 4 445 410
2021-04 4 445 410
2021-03 4 403 369
2021-02 4 413 379
2021-01 4 368 340
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų