Oficialus pavadinimas: "Ridara", UAB

"Ridara", UAB Įmonės kodas 185470846

"Ridara", UAB PVM kodas LT854708419 nuo 2003-02-08 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ridara", UAB (draudėjo kodas 651805, mokesčių mokėtojo kodas 185470846) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Ridara", UAB (185470846) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 802 751
2024-02 4 715 666
2024-01 4 738 688
2023-12 4 500 475
2023-11 4 550 527
2023-10 4 693 647
2023-09 4 633 589
2023-08 4 633 590
2023-07 4 699 653
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 601 564
2023-01 4 645 601
2022-12 4 526 501
2022-11 4 567 537
2022-10 4 556 528
2022-09 4 599 565
2022-08 4 644 604
2022-07 4 643 602
2022-06 4 642 601
2022-05 4 578 539
2022-04 4 597 563
2022-03 4 643 602
2022-02 4 593 554
2022-01 4 547 510
2021-12 4 526 491
2021-11 4 547 508
2021-10 4 511 473
2021-09 5 430 503
2021-08 4 518 479
2021-07 5 553 632
2021-06 4 426 398
2021-05 4 559 519
2021-04 4 527 488
2021-03 5 605 706
2021-02 5 576 672
2021-01 5 576 672
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų