Oficialus pavadinimas: Utenos rajono Daugailių bendruomenė

Utenos rajono Daugailių bendruomenė Įmonės kodas 184292853

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Utenos rajono Daugailių bendruomenė (draudėjo kodas 998991, mokesčių mokėtojo kodas 184292853) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Utenos rajono Daugailių bendruomenė (184292853) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 343 314
2024-02 4 339 313
2024-01 4 359 332
2023-12 4 417 396
2023-11 4 312 289
2023-10 4 333 307
2023-09 4 324 298
2023-08 4 337 310
2023-07 4 314 289
2023-06 4 335 307
2023-05 4 332 307
2023-04 4 303 280
2023-03 4 342 316
2023-02 4 304 280
2023-01 4 333 307
2022-12 4 297 271
2022-11 4 324 296
2022-10 4 337 307
2022-09 4 331 304
2022-08 3 - -
2022-07 4 324 298
2022-06 4 337 309
2022-05 4 349 320
2022-04 4 324 298
2022-03 4 323 298
2022-02 4 312 287
2022-01 4 324 298
2021-12 4 387 371
2021-11 4 306 294
2021-10 4 347 333
2021-09 4 344 326
2021-08 4 370 349
2021-07 4 344 326
2021-06 4 344 324
2021-05 4 344 324
2021-04 4 344 324
2021-03 4 357 337
2021-02 4 305 288
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų