Oficialus pavadinimas: "Viksaras", UAB

"Viksaras", UAB Įmonės kodas 184289348

"Viksaras", UAB PVM kodas LT100005361314 nuo 2022-10-11 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Viksaras", UAB (draudėjo kodas 998583, mokesčių mokėtojo kodas 184289348) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Viksaras", UAB (184289348) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 5 480 564
2023-12 4 726 678
2023-11 4 573 542
2023-10 6 570 800
2023-09 5 846 974
2023-08 5 639 735
2023-07 7 623 1,011
2023-06 6 420 605
2023-05 14 473 1,497
2023-04 11 482 1,199
2023-03 8 472 857
2023-02 7 440 659
2023-01 9 779 1,558
2022-12 12 713 1,896
2022-11 13 530 1,520
2022-10 13 647 1,875
2022-09 10 606 1,334
2022-08 9 415 822
2022-07 6 552 724
2022-06 4 706 621
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų