Oficialus pavadinimas: "Utentra", UAB

"Utentra", UAB Įmonės kodas 184075465

"Utentra", UAB PVM kodas LT840754610 nuo 1998-07-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Utentra", UAB (draudėjo kodas 166484, mokesčių mokėtojo kodas 184075465) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Utentra", UAB (184075465) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 930 825
2024-02 4 943 836
2024-01 4 992 876
2023-12 5 832 929
2023-11 6 774 1,030
2023-10 4 737 660
2023-09 6 621 828
2023-08 6 693 928
2023-07 7 679 1,075
2023-06 7 745 1,158
2023-05 7 804 1,250
2023-04 5 788 872
2023-03 5 774 857
2023-02 5 828 914
2023-01 5 768 851
2022-12 5 692 768
2022-11 5 695 771
2022-10 5 686 761
2022-09 5 702 779
2022-08 5 707 784
2022-07 5 565 644
2022-06 4 774 694
2022-05 5 623 703
2022-04 5 563 635
2022-03 5 708 811
2022-02 5 633 722
2022-01 5 631 719
2021-12 5 614 697
2021-11 5 594 675
2021-10 5 558 635
2021-09 6 1,180 1,677
2021-08 5 730 820
2021-07 5 551 618
2021-06 5 633 715
2021-05 4 685 623
2021-04 4 697 635
2021-03 4 1,036 968
2021-02 3 - -
2021-01 4 610 554
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų