Oficialus pavadinimas: Ukmergės rajono Pabaisko kaimo bendruomenė

Ukmergės rajono Pabaisko kaimo bendruomenė Įmonės kodas 183248359

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Ukmergės rajono Pabaisko kaimo bendruomenė (draudėjo kodas 636161, mokesčių mokėtojo kodas 183248359) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Ukmergės rajono Pabaisko kaimo bendruomenė (183248359) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 362 322
2024-02 3 - -
2024-01 4 304 271
2023-12 4 360 328
2023-11 4 331 302
2023-10 4 331 302
2023-09 4 331 302
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 464 425
2022-07 4 353 317
2022-06 4 363 326
2022-05 4 358 322
2022-04 4 358 322
2022-03 4 366 328
2022-02 4 358 322
2022-01 4 337 302
2021-12 4 435 391
2021-11 4 296 266
2021-10 4 329 295
2021-09 4 329 295
2021-08 4 329 295
2021-07 4 263 237
2021-06 4 355 318
2021-05 4 329 295
2021-04 4 329 295
2021-03 4 329 295
2021-02 4 329 295
2021-01 4 244 218
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų