Oficialus pavadinimas: "Norella", UAB

"Norella", UAB Įmonės kodas 182939562

"Norella", UAB PVM kodas LT100008307619 nuo 2014-02-01 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Norella", UAB (draudėjo kodas 105330, mokesčių mokėtojo kodas 182939562) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Norella", UAB (182939562) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 669 739
2024-02 5 596 662
2024-01 6 651 858
2023-12 6 592 780
2023-11 6 593 782
2023-10 6 595 784
2023-09 6 595 784
2023-08 6 595 784
2023-07 6 595 784
2023-06 5 544 604
2023-05 5 546 605
2023-04 5 546 605
2023-03 6 503 668
2023-02 6 595 784
2023-01 6 595 784
2022-12 6 517 680
2022-11 6 517 680
2022-10 6 517 680
2022-09 6 517 680
2022-08 6 517 680
2022-07 6 515 677
2022-06 6 517 679
2022-05 6 517 680
2022-04 6 517 680
2022-03 6 517 680
2022-02 6 517 680
2022-01 6 517 680
2021-12 6 418 549
2021-11 6 457 598
2021-10 6 457 598
2021-09 6 457 598
2021-08 6 457 599
2021-07 6 456 598
2021-06 5 545 595
2021-05 5 545 595
2021-04 5 545 595
2021-03 5 545 595
2021-02 5 545 595
2021-01 4 521 459
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų