Oficialus pavadinimas: "ŠADARPA", UAB

"ŠADARPA", UAB Įmonės kodas 182873518

"ŠADARPA", UAB PVM kodas LT828735113 nuo 1996-04-01 (prieš 28 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ŠADARPA", UAB (draudėjo kodas 106231, mokesčių mokėtojo kodas 182873518) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"ŠADARPA", UAB (182873518) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 705 855
2024-02 6 637 927
2024-01 6 746 1,087
2023-12 6 678 987
2023-11 6 677 987
2023-10 6 683 995
2023-09 6 678 987
2023-08 6 678 987
2023-07 6 628 914
2023-06 6 665 968
2023-05 6 641 933
2023-04 5 542 645
2023-03 5 638 762
2023-02 6 625 900
2023-01 6 656 943
2022-12 6 578 828
2022-11 6 578 828
2022-10 6 578 828
2022-09 6 578 828
2022-08 6 578 828
2022-07 6 578 828
2022-06 6 578 828
2022-05 6 578 828
2022-04 6 483 701
2022-03 6 471 684
2022-02 6 545 791
2022-01 6 549 796
2021-12 6 484 701
2021-11 6 481 696
2021-10 5 444 534
2021-09 4 441 422
2021-08 7 289 483
2021-07 7 492 811
2021-06 7 426 706
2021-05 7 374 618
2021-04 6 426 603
2021-03 7 427 708
2021-02 7 483 798
2021-01 7 397 653
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų