Oficialus pavadinimas: "Antikora", UAB

"Antikora", UAB Įmonės kodas 181234834

"Antikora", UAB PVM kodas LT812348314 nuo 1994-08-17 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Antikora", UAB (draudėjo kodas 116095, mokesčių mokėtojo kodas 181234834) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Antikora", UAB (181234834) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 851 771
2024-02 5 1,272 1,409
2024-01 5 795 881
2023-12 5 850 955
2023-11 6 798 1,069
2023-10 5 852 957
2023-09 6 715 964
2023-08 5 850 955
2023-07 5 808 904
2023-06 4 850 748
2023-05 4 772 682
2023-04 5 1,128 1,312
2023-03 3 - -
2023-02 5 551 637
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 573 530
2022-10 4 740 672
2022-09 5 616 697
2022-08 4 740 671
2022-07 4 740 671
2022-06 6 605 814
2022-05 6 683 914
2022-04 5 660 736
2022-03 4 707 621
2022-02 4 594 530
2022-01 4 647 570
2021-12 4 504 447
2021-11 5 415 458
2021-10 6 472 634
2021-09 6 439 587
2021-08 5 467 513
2021-07 5 430 473
2021-06 7 478 761
2021-05 7 484 769
2021-04 6 506 694
2021-03 5 527 596
2021-02 6 381 523
2021-01 6 400 534
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų