Oficialus pavadinimas: "Rainių autodalys", UAB

"Rainių autodalys", UAB Įmonės kodas 180716030

"Rainių autodalys", UAB PVM kodas LT807160314 nuo 2001-06-01 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Rainių autodalys", UAB (draudėjo kodas 304689, mokesčių mokėtojo kodas 180716030) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Rainių autodalys", UAB (180716030) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 760 709
2024-02 5 457 533
2024-01 2 - -
2023-12 4 509 495
2023-11 4 701 680
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 2 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 567 530
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 922 893
2022-05 4 637 615
2022-04 4 805 757
2022-03 4 805 757
2022-02 4 805 757
2022-01 4 805 757
2021-12 4 767 710
2021-11 4 733 678
2021-10 4 733 678
2021-09 5 492 584
2021-08 4 573 556
2021-07 5 643 777
2021-06 5 643 776
2021-05 5 563 679
2021-04 5 629 760
2021-03 5 577 697
2021-02 5 642 775
2021-01 5 609 737
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų