Oficialus pavadinimas: "Zumpė" ir ko, UAB

"Zumpė" ir ko, UAB Įmonės kodas 179878238

"Zumpė" ir ko, UAB PVM kodas LT798782314 nuo 2001-07-03 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Zumpė" ir ko, UAB (draudėjo kodas 690260, mokesčių mokėtojo kodas 179878238) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Zumpė" ir ko, UAB (179878238) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 467 397
2024-02 4 676 575
2024-01 4 604 514
2023-12 4 302 257
2023-11 4 336 286
2023-10 4 638 543
2023-09 4 514 438
2023-08 4 290 247
2023-07 4 319 271
2023-06 4 500 425
2023-05 4 636 541
2023-04 4 470 400
2023-03 3 - -
2023-02 4 581 494
2023-01 4 454 387
2022-12 4 549 467
2022-11 4 406 345
2022-10 4 553 471
2022-09 4 394 335
2022-08 4 553 471
2022-07 4 553 471
2022-06 4 551 469
2022-05 4 553 471
2022-04 4 462 393
2022-03 4 555 472
2022-02 4 519 441
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 4 474 403
2021-07 4 486 413
2021-06 4 486 413
2021-05 4 486 413
2021-04 4 486 413
2021-03 4 450 382
2021-02 4 368 313
2021-01 4 414 352
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų