Oficialus pavadinimas: "VALDASSERVIS", UAB

"VALDASSERVIS", UAB Įmonės kodas 179858730

"VALDASSERVIS", UAB PVM kodas LT798587314 nuo 1999-10-10 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "VALDASSERVIS", UAB (draudėjo kodas 671842, mokesčių mokėtojo kodas 179858730) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-01 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"VALDASSERVIS", UAB (179858730) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 5 386 458
2022-10 5 480 573
2022-09 3 - -
2022-08 4 433 413
2022-07 4 665 637
2022-06 4 665 637
2022-05 4 541 519
2022-04 3 - -
2022-03 4 529 507
2022-02 4 529 505
2022-01 4 532 509
2021-12 4 551 526
2021-11 5 531 635
2021-10 6 428 615
2021-09 5 490 584
2021-08 4 558 516
2021-07 5 505 587
2021-06 5 378 445
2021-05 4 526 498
2021-04 4 526 498
2021-03 4 526 498
2021-02 4 517 490
2021-01 4 445 421
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų