Oficialus pavadinimas: UAB, A. Briedžio šeimos klinika

UAB, A. Briedžio šeimos klinika Įmonės kodas 179742811

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje UAB, A. Briedžio šeimos klinika (draudėjo kodas 670953, mokesčių mokėtojo kodas 179742811) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

UAB, A. Briedžio šeimos klinika (179742811) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 7 194 314
2023-09 8 1,669 3,093
2023-08 8 1,236 2,266
2023-07 6 1,707 2,089
2023-06 6 1,351 1,862
2023-05 5 917 1,005
2023-04 5 866 950
2023-03 6 1,459 2,029
2023-02 6 1,047 1,428
2023-01 6 993 1,358
2022-12 6 1,086 1,341
2022-11 6 969 1,257
2022-10 6 897 1,149
2022-09 6 846 1,146
2022-08 6 1,008 1,356
2022-07 6 1,105 1,504
2022-06 6 996 1,356
2022-05 6 941 1,285
2022-04 6 909 1,240
2022-03 5 857 976
2022-02 6 944 1,291
2022-01 6 793 1,091
2021-12 5 844 975
2021-11 6 727 987
2021-10 6 742 995
2021-09 5 894 1,026
2021-08 5 904 1,033
2021-07 5 868 998
2021-06 6 779 1,076
2021-05 5 842 964
2021-04 5 852 977
2021-03 5 835 957
2021-02 5 840 963
2021-01 5 800 918
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų