Oficialus pavadinimas: Statyta, UAB

Statyta, UAB Įmonės kodas 179495880

Statyta, UAB PVM kodas LT794958811 nuo 2022-09-16 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Statyta, UAB (draudėjo kodas 670268, mokesčių mokėtojo kodas 179495880) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 21 darbuotojai (apdraustieji).

Statyta, UAB (179495880) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 21 1,317 6,520
2024-08 21 1,317 6,520
2024-07 6 2,302 3,170
2024-06 23 1,075 5,407
2024-05 21 1,283 6,020
2024-04 20 1,087 4,760
2024-03 4 1,106 987
2024-02 4 1,106 987
2024-01 6 2,302 3,170
2023-12 13 2,056 6,013
2023-11 6 2,214 3,057
2023-10 6 2,256 3,111
2023-09 20 2,372 10,515
2023-08 23 2,028 10,321
2023-07 20 1,759 7,837
2023-06 20 1,944 8,592
2023-05 23 1,661 8,443
2023-04 23 1,518 7,301
2023-03 23 2,112 9,705
2023-02 20 1,591 5,507
2023-01 19 628 2,673
2022-12 3 - -
2022-11 18 1,451 4,804
2022-10 17 1,197 3,973
2022-09 4 1,753 1,671
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 2 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų