Oficialus pavadinimas: "Atskaitos taškas", UAB

"Atskaitos taškas", UAB Įmonės kodas 178308395

"Atskaitos taškas", UAB PVM kodas LT100001539611 nuo 2022-04-29 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Atskaitos taškas", UAB (draudėjo kodas 100434, mokesčių mokėtojo kodas 178308395) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Atskaitos taškas", UAB (178308395) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 4 1,123 1,006
2023-10 4 664 616
2023-09 4 660 613
2023-08 4 663 615
2023-07 4 653 607
2023-06 4 663 615
2023-05 4 666 618
2023-04 4 616 569
2023-03 4 661 613
2023-02 4 605 559
2023-01 3 - -
2022-12 4 416 378
2022-11 4 568 525
2022-10 5 714 802
2022-09 5 653 735
2022-08 4 641 565
2022-07 4 609 535
2022-06 5 561 624
2022-05 5 604 684
2022-04 5 574 650
2022-03 5 659 743
2022-02 5 658 742
2022-01 5 624 701
2021-12 5 605 679
2021-11 5 593 665
2021-10 5 603 676
2021-09 6 525 709
2021-08 5 574 660
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų