Oficialus pavadinimas: "Domaksa", UAB

"Domaksa", UAB Įmonės kodas 177414851

"Domaksa", UAB PVM kodas LT100007596815 nuo 2013-03-27 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Domaksa", UAB (draudėjo kodas 648558, mokesčių mokėtojo kodas 177414851) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Domaksa", UAB (177414851) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 5 323 380
2024-07 6 632 848
2024-06 6 558 776
2024-05 6 576 810
2024-04 6 543 762
2024-03 6 611 862
2024-02 6 612 863
2024-01 5 605 706
2023-12 5 519 603
2023-11 5 558 651
2023-10 5 564 657
2023-09 5 564 657
2023-08 5 510 592
2023-07 4 268 260
2023-06 3 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 340 330
2022-12 4 289 280
2022-11 4 410 398
2022-10 5 401 487
2022-09 3 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų