Oficialus pavadinimas: "Kintas", UAB

"Kintas", UAB Įmonės kodas 177222527

"Kintas", UAB PVM kodas LT772225219 nuo 1995-10-19 (prieš 28 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kintas", UAB (draudėjo kodas 382098, mokesčių mokėtojo kodas 177222527) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Kintas", UAB (177222527) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 578 1,021
2024-02 6 593 767
2024-01 6 609 789
2023-12 7 446 675
2023-11 7 516 791
2023-10 6 614 808
2023-09 6 611 802
2023-08 5 527 571
2023-07 5 615 663
2023-06 6 651 854
2023-05 6 641 842
2023-04 6 585 767
2023-03 6 606 789
2023-02 5 623 671
2023-01 6 593 773
2022-12 6 501 659
2022-11 6 465 609
2022-10 6 499 657
2022-09 6 510 666
2022-08 4 621 539
2022-07 4 583 506
2022-06 4 601 522
2022-05 4 621 539
2022-04 4 585 507
2022-03 4 619 538
2022-02 4 565 490
2022-01 4 603 523
2021-12 4 575 497
2021-11 4 529 457
2021-10 4 553 478
2021-09 4 577 499
2021-08 4 577 499
2021-07 4 560 484
2021-06 4 560 484
2021-05 4 561 485
2021-04 4 560 484
2021-03 4 576 498
2021-02 4 528 456
2021-01 4 545 471
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų