Oficialus pavadinimas: "Valvena", UAB

"Valvena", UAB Įmonės kodas 175789977

"Valvena", UAB PVM kodas LT757899716 nuo 1995-01-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Valvena", UAB (draudėjo kodas 256866, mokesčių mokėtojo kodas 175789977) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Valvena", UAB (175789977) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 405 379
2024-02 4 405 379
2024-01 4 400 374
2023-12 4 371 347
2023-11 4 389 365
2023-10 4 536 508
2023-09 4 536 508
2023-08 4 536 508
2023-07 4 537 508
2023-06 5 613 703
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 2 - -
2022-12 5 181 215
2022-11 6 549 761
2022-10 6 555 770
2022-09 6 555 770
2022-08 6 555 770
2022-07 6 553 768
2022-06 6 555 770
2022-05 6 555 770
2022-04 6 555 770
2022-03 6 515 712
2022-02 6 553 768
2022-01 6 555 770
2021-12 6 488 674
2021-11 6 488 674
2021-10 6 488 674
2021-09 6 488 674
2021-08 6 487 672
2021-07 6 487 672
2021-06 6 487 672
2021-05 6 487 672
2021-04 6 486 671
2021-03 6 486 671
2021-02 6 486 671
2021-01 6 488 674
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų