Oficialus pavadinimas: "Ivastas", UAB

"Ivastas", UAB Įmonės kodas 175009950

"Ivastas", UAB PVM kodas LT750099515 nuo 2021-06-25 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ivastas", UAB (draudėjo kodas 126916, mokesčių mokėtojo kodas 175009950) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Ivastas", UAB (175009950) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 9 737 1,567
2023-09 16 1,123 4,149
2023-08 26 1,052 6,210
2023-07 30 1,043 7,180
2023-06 28 970 6,118
2023-05 21 649 3,111
2023-04 5 734 870
2023-03 4 256 228
2023-02 4 236 211
2023-01 4 200 177
2022-12 4 204 177
2022-11 4 269 240
2022-10 4 268 240
2022-09 17 421 1,627
2022-08 24 864 4,642
2022-07 25 650 3,651
2022-06 26 617 3,577
2022-05 19 300 1,289
2022-04 7 139 229
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 4 187 169
2021-09 12 347 953
2021-08 17 595 2,259
2021-07 17 723 2,777
2021-06 14 680 2,183
2021-05 11 409 950
2021-04 7 146 241
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų