Oficialus pavadinimas: "Šalčininkų agrochemija", UAB

"Šalčininkų agrochemija", UAB Įmonės kodas 174958278

"Šalčininkų agrochemija", UAB PVM kodas LT749582716 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Šalčininkų agrochemija", UAB (draudėjo kodas 125006, mokesčių mokėtojo kodas 174958278) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Šalčininkų agrochemija", UAB (174958278) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 1,092 1,013
2022-08 4 746 679
2022-07 4 620 558
2022-06 4 599 516
2022-05 4 673 588
2022-04 4 730 642
2022-03 4 730 642
2022-02 4 720 634
2022-01 4 643 559
2021-12 4 605 534
2021-11 4 602 532
2021-10 4 642 565
2021-09 4 605 534
2021-08 4 570 505
2021-07 4 542 481
2021-06 4 556 488
2021-05 4 596 520
2021-04 4 642 565
2021-03 4 642 565
2021-02 4 642 565
2021-01 4 609 538
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų