Oficialus pavadinimas: Gelgaudiškio bendruomenės centras "Atgaiva"

Gelgaudiškio bendruomenės centras "Atgaiva" Įmonės kodas 174818963

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Gelgaudiškio bendruomenės centras "Atgaiva" (draudėjo kodas 665904, mokesčių mokėtojo kodas 174818963) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Gelgaudiškio bendruomenės centras "Atgaiva" (174818963) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 289 268
2023-12 4 375 336
2023-11 4 349 322
2023-10 3 - -
2023-09 4 342 311
2023-08 4 357 320
2023-07 4 357 320
2023-06 4 357 320
2023-05 4 357 320
2023-04 4 357 320
2023-03 4 357 320
2023-02 4 350 315
2023-01 4 339 305
2022-12 4 345 309
2022-11 4 352 315
2022-10 4 340 305
2022-09 4 365 327
2022-08 4 396 358
2022-07 4 403 359
2022-06 4 409 364
2022-05 4 338 304
2022-04 4 351 314
2022-03 4 312 281
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų