Oficialus pavadinimas: "Rimrega", UAB

"Rimrega", UAB Įmonės kodas 174392798

"Rimrega", UAB PVM kodas LT743927917 nuo 1996-01-01 (prieš 28 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Rimrega", UAB (draudėjo kodas 523578, mokesčių mokėtojo kodas 174392798) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Rimrega", UAB (174392798) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 402 342
2024-02 4 398 338
2024-01 3 - -
2023-12 5 472 507
2023-11 5 553 604
2023-10 5 615 679
2023-09 5 612 676
2023-08 5 505 546
2023-07 5 511 563
2023-06 5 344 374
2023-05 4 497 423
2023-04 4 522 444
2023-03 5 410 445
2023-02 5 603 663
2023-01 5 549 591
2022-12 5 584 642
2022-11 5 583 642
2022-10 5 578 637
2022-09 5 584 642
2022-08 5 551 609
2022-07 5 584 642
2022-06 5 584 642
2022-05 5 584 642
2022-04 5 584 642
2022-03 5 584 642
2022-02 5 384 415
2022-01 5 570 627
2021-12 5 517 569
2021-11 5 453 491
2021-10 5 517 569
2021-09 5 524 576
2021-08 6 455 604
2021-07 6 538 725
2021-06 6 538 725
2021-05 6 538 725
2021-04 6 538 725
2021-03 6 538 725
2021-02 6 538 725
2021-01 6 457 608
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų