Oficialus pavadinimas: Raseinių rajono neįgaliųjų draugija

Raseinių rajono neįgaliųjų draugija Įmonės kodas 172419588

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Raseinių rajono neįgaliųjų draugija (draudėjo kodas 786070, mokesčių mokėtojo kodas 172419588) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Raseinių rajono neįgaliųjų draugija (172419588) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 217 198
2024-02 4 205 184
2024-01 4 244 218
2023-12 4 153 133
2023-11 4 153 133
2023-10 4 180 159
2023-09 4 233 214
2023-08 5 210 240
2023-07 5 210 240
2023-06 5 210 240
2023-05 5 210 240
2023-04 5 210 240
2023-03 5 214 244
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 144 124
2022-10 4 119 103
2022-09 4 149 136
2022-08 4 145 132
2022-07 4 154 142
2022-06 5 168 187
2022-05 4 111 96
2022-04 4 111 96
2022-03 4 109 94
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 112 96
2021-11 4 119 103
2021-10 4 137 118
2021-09 4 108 93
2021-08 4 111 96
2021-07 4 99 86
2021-06 4 104 90
2021-05 4 104 90
2021-04 4 79 69
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų