Oficialus pavadinimas: Pociūnėlių miestelio bendruomenė

Pociūnėlių miestelio bendruomenė Įmonės kodas 171491232

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Pociūnėlių miestelio bendruomenė (draudėjo kodas 855469, mokesčių mokėtojo kodas 171491232) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Pociūnėlių miestelio bendruomenė (171491232) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 497 604
2024-02 6 486 675
2024-01 7 421 683
2023-12 7 453 738
2023-11 7 463 754
2023-10 7 422 685
2023-09 5 480 550
2023-08 5 358 402
2023-07 4 390 346
2023-06 5 726 849
2023-05 6 391 537
2023-04 7 417 677
2023-03 6 387 531
2023-02 7 441 750
2023-01 7 441 750
2022-12 5 421 511
2022-11 5 421 511
2022-10 5 421 511
2022-09 5 421 511
2022-08 5 421 511
2022-07 5 421 511
2022-06 5 421 511
2022-05 5 362 439
2022-04 5 372 452
2022-03 5 336 407
2022-02 5 322 391
2022-01 5 336 407
2021-12 5 307 372
2021-11 5 307 372
2021-10 5 307 366
2021-09 6 592 850
2021-08 5 307 366
2021-07 5 307 366
2021-06 5 158 188
2021-05 4 160 155
2021-04 4 160 155
2021-03 4 248 240
2021-02 4 160 155
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų