Oficialus pavadinimas: "Tauro grūdai", UAB

"Tauro grūdai", UAB Įmonės kodas 171366054

"Tauro grūdai", UAB PVM kodas LT713660515 nuo 2001-08-01 (prieš 23 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tauro grūdai", UAB (draudėjo kodas 253293, mokesčių mokėtojo kodas 171366054) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Tauro grūdai", UAB (171366054) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 841 1,019
2024-02 5 656 795
2024-01 4 819 794
2023-12 4 747 725
2023-11 5 628 761
2023-10 5 778 944
2023-09 6 995 1,449
2023-08 7 715 1,207
2023-07 7 790 1,317
2023-06 7 793 1,322
2023-05 7 792 1,321
2023-04 7 698 1,161
2023-03 5 776 941
2023-02 5 776 941
2023-01 5 744 903
2022-12 4 697 671
2022-11 4 698 673
2022-10 5 600 723
2022-09 5 733 885
2022-08 5 735 887
2022-07 5 733 859
2022-06 4 912 854
2022-05 4 912 854
2022-04 4 912 854
2022-03 4 903 846
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 4 813 787
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų