Oficialus pavadinimas: "Riveža", UAB

"Riveža", UAB Įmonės kodas 170784129

"Riveža", UAB PVM kodas LT707841219 nuo 2000-10-01 (prieš 24 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Riveža", UAB (draudėjo kodas 549154, mokesčių mokėtojo kodas 170784129) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Riveža", UAB (170784129) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 682 613
2023-01 3 - -
2022-12 4 425 389
2022-11 6 603 827
2022-10 5 651 720
2022-09 6 581 786
2022-08 5 733 830
2022-07 5 733 830
2022-06 6 628 853
2022-05 6 682 922
2022-04 4 470 431
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 4 611 558
2021-10 3 - -
2021-09 4 548 500
2021-08 5 445 508
2021-07 4 733 680
2021-06 5 679 792
2021-05 6 670 942
2021-04 6 594 829
2021-03 4 506 460
2021-02 3 - -
2021-01 4 603 553
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų