Oficialus pavadinimas: Plungės rajono neįgaliųjų draugija

Plungės rajono neįgaliųjų draugija Įmonės kodas 170075448

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Plungės rajono neįgaliųjų draugija (draudėjo kodas 306232, mokesčių mokėtojo kodas 170075448) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Plungės rajono neįgaliųjų draugija (170075448) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 312 351
2024-02 5 312 351
2024-01 5 312 351
2023-12 6 353 464
2023-11 6 198 261
2023-10 6 182 240
2023-09 6 198 261
2023-08 6 224 295
2023-07 6 203 268
2023-06 6 198 261
2023-05 6 198 261
2023-04 6 198 261
2023-03 6 198 261
2023-02 6 198 261
2023-01 6 161 211
2022-12 4 172 148
2022-11 4 162 140
2022-10 4 162 140
2022-09 4 162 140
2022-08 4 151 130
2022-07 4 162 140
2022-06 4 162 140
2022-05 4 162 140
2022-04 4 162 140
2022-03 4 162 140
2022-02 4 157 135
2022-01 2 - -
2021-12 6 204 273
2021-11 5 167 185
2021-10 5 155 171
2021-09 6 134 179
2021-08 5 165 186
2021-07 5 167 188
2021-06 6 139 189
2021-05 5 167 187
2021-04 5 167 187
2021-03 5 167 187
2021-02 4 183 162
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų