Oficialus pavadinimas: "Zipa", UAB

"Zipa", UAB Įmonės kodas 169189636

"Zipa", UAB PVM kodas LT691896314 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Zipa", UAB (draudėjo kodas 185991, mokesčių mokėtojo kodas 169189636) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Zipa", UAB (169189636) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 1 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 319 304
2022-10 4 338 322
2022-09 4 319 304
2022-08 4 319 304
2022-07 4 319 304
2022-06 4 321 306
2022-05 4 319 304
2022-04 4 182 171
2022-03 4 182 171
2022-02 4 182 171
2022-01 4 182 171
2021-12 4 160 150
2021-11 4 160 150
2021-10 4 160 150
2021-09 5 160 189
2021-08 5 353 423
2021-07 5 545 657
2021-06 5 545 657
2021-05 5 545 657
2021-04 5 546 657
2021-03 5 545 657
2021-02 5 545 657
2021-01 5 545 657
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų