Oficialus pavadinimas: "Augeka", UAB

"Augeka", UAB Įmonės kodas 168650977

"Augeka", UAB PVM kodas LT686509716 nuo 2018-02-23 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Augeka", UAB (draudėjo kodas 198307, mokesčių mokėtojo kodas 168650977) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Augeka", UAB (168650977) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 4 903 825
2023-02 4 804 775
2023-01 4 611 588
2022-12 4 592 563
2022-11 4 853 814
2022-10 4 682 650
2022-09 4 876 836
2022-08 4 842 803
2022-07 4 868 828
2022-06 4 733 661
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 643 582
2021-12 4 565 519
2021-11 4 610 554
2021-10 4 940 841
2021-09 5 996 1,165
2021-08 4 406 385
2021-07 5 356 403
2021-06 5 877 1,018
2021-05 5 700 805
2021-04 5 991 1,151
2021-03 5 565 641
2021-02 4 714 645
2021-01 5 510 547
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų