Oficialus pavadinimas: J. VAIČELIŪNO INDIVIDUALI ĮMONĖ

J. VAIČELIŪNO INDIVIDUALI ĮMONĖ Įmonės kodas 168043938

J. VAIČELIŪNO INDIVIDUALI ĮMONĖ PVM kodas LT680439314 nuo 1998-12-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje J. VAIČELIŪNO INDIVIDUALI ĮMONĖ (draudėjo kodas 191926, mokesčių mokėtojo kodas 168043938) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

J. VAIČELIŪNO INDIVIDUALI ĮMONĖ (168043938) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 875 846
2022-09 4 1,101 1,030
2022-08 5 1,002 1,195
2022-07 5 1,105 1,302
2022-06 5 1,126 1,340
2022-05 4 967 935
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 1,061 966
2021-06 4 965 885
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų