Oficialus pavadinimas: "Romuva", UAB

"Romuva", UAB Įmonės kodas 167927859

"Romuva", UAB PVM kodas LT679278515 nuo 2007-12-01 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Romuva", UAB (draudėjo kodas 190167, mokesčių mokėtojo kodas 167927859) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Romuva", UAB (167927859) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 766 709
2024-02 4 753 698
2024-01 4 770 713
2023-12 4 692 641
2023-11 4 674 624
2023-10 4 692 641
2023-09 4 692 641
2023-08 4 692 641
2023-07 4 692 641
2023-06 4 698 647
2023-05 4 692 641
2023-04 4 669 622
2023-03 4 666 619
2023-02 4 664 617
2023-01 4 674 626
2022-12 4 622 575
2022-11 4 607 560
2022-10 4 622 575
2022-09 4 630 582
2022-08 4 630 583
2022-07 4 620 573
2022-06 4 611 566
2022-05 4 592 549
2022-04 4 619 572
2022-03 4 622 575
2022-02 4 622 575
2022-01 4 622 575
2021-12 4 526 488
2021-11 4 541 501
2021-10 4 536 496
2021-09 4 546 505
2021-08 4 541 501
2021-07 4 541 501
2021-06 4 539 499
2021-05 4 541 501
2021-04 4 541 501
2021-03 4 541 501
2021-02 4 541 501
2021-01 4 541 501
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų