Oficialus pavadinimas: "Aisrija", UAB

"Aisrija", UAB Įmonės kodas 167381723

"Aisrija", UAB PVM kodas LT673817219 nuo 2003-03-01 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aisrija", UAB (draudėjo kodas 863667, mokesčių mokėtojo kodas 167381723) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Aisrija", UAB (167381723) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 814 790
2024-02 4 726 705
2024-01 4 614 596
2023-12 4 786 763
2023-11 4 732 710
2023-10 4 781 758
2023-09 4 802 779
2023-08 4 588 571
2023-07 4 580 563
2023-06 4 593 576
2023-05 4 533 517
2023-04 4 531 516
2023-03 4 536 521
2023-02 4 532 516
2023-01 4 543 527
2022-12 4 462 445
2022-11 4 518 499
2022-10 4 532 513
2022-09 4 535 516
2022-08 4 537 518
2022-07 4 451 435
2022-06 4 532 513
2022-05 4 537 518
2022-04 4 528 509
2022-03 4 534 515
2022-02 4 437 422
2022-01 4 529 510
2021-12 4 485 464
2021-11 4 485 464
2021-10 4 484 463
2021-09 4 487 466
2021-08 4 370 355
2021-07 4 371 356
2021-06 3 - -
2021-05 4 378 363
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 4 446 427
2021-01 4 473 452
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų