Oficialus pavadinimas: "Autovidma", UAB

"Autovidma", UAB Įmonės kodas 166864217

"Autovidma", UAB PVM kodas LT668642113 nuo 1999-07-01 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Autovidma", UAB (draudėjo kodas 297867, mokesčių mokėtojo kodas 166864217) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Autovidma", UAB (166864217) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 936 909
2024-02 4 973 945
2024-01 4 917 891
2023-12 4 900 873
2023-11 4 900 873
2023-10 4 900 873
2023-09 4 899 873
2023-08 4 908 881
2023-07 4 894 868
2023-06 4 900 873
2023-05 4 900 873
2023-04 4 900 873
2023-03 4 900 873
2023-02 4 900 873
2023-01 4 900 873
2022-12 4 871 840
2022-11 4 870 839
2022-10 4 871 840
2022-09 4 871 840
2022-08 4 881 849
2022-07 4 821 792
2022-06 4 869 838
2022-05 4 871 840
2022-04 4 871 840
2022-03 4 871 840
2022-02 4 847 817
2022-01 4 839 809
2021-12 4 848 812
2021-11 4 838 802
2021-10 4 843 808
2021-09 4 848 812
2021-08 4 851 815
2021-07 4 848 812
2021-06 4 848 812
2021-05 4 848 812
2021-04 4 823 789
2021-03 4 796 763
2021-02 4 823 789
2021-01 4 823 789
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų