Oficialus pavadinimas: "Raudonoji frezija", UAB

"Raudonoji frezija", UAB Įmonės kodas 166816927

"Raudonoji frezija", UAB PVM kodas LT668169219 nuo 1997-03-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Raudonoji frezija", UAB (draudėjo kodas 297249, mokesčių mokėtojo kodas 166816927) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-02 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Raudonoji frezija", UAB (166816927) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-02 4 1,054 969
2024-01 4 1,137 1,040
2023-12 4 921 854
2023-11 3 - -
2023-10 4 917 850
2023-09 4 1,095 1,001
2023-08 4 1,120 1,025
2023-07 4 1,077 985
2023-06 4 1,056 964
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 4 1,191 1,089
2023-02 4 1,048 996
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 863 815
2022-10 4 1,109 1,041
2022-09 4 990 931
2022-08 4 1,014 954
2022-07 4 1,186 1,112
2022-06 4 963 905
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 4 689 636
2021-10 4 1,065 998
2021-09 4 946 888
2021-08 4 686 659
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų