Oficialus pavadinimas: "Tumasa", UAB

"Tumasa", UAB Įmonės kodas 166791274

"Tumasa", UAB PVM kodas LT667912716 nuo 1995-11-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tumasa", UAB (draudėjo kodas 294961, mokesčių mokėtojo kodas 166791274) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Tumasa", UAB (166791274) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 597 551
2024-08 4 602 556
2024-07 4 613 566
2024-06 4 608 562
2024-05 4 607 561
2024-04 4 602 556
2024-03 4 607 560
2024-02 4 608 562
2024-01 4 489 447
2023-12 3 - -
2023-11 4 558 516
2023-10 4 562 519
2023-09 4 555 513
2023-08 4 567 524
2023-07 4 560 518
2023-06 4 578 534
2023-05 4 578 534
2023-04 4 560 517
2023-03 4 564 522
2023-02 4 556 514
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 722 642
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų