Oficialus pavadinimas: "Gintlana", UAB

"Gintlana", UAB Įmonės kodas 166777310

"Gintlana", UAB PVM kodas LT100001473817 nuo 2005-03-07 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gintlana", UAB (draudėjo kodas 294698, mokesčių mokėtojo kodas 166777310) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Gintlana", UAB (166777310) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 873 792
2024-02 3 - -
2024-01 4 796 717
2023-12 4 880 803
2023-11 4 880 803
2023-10 4 880 803
2023-09 4 740 684
2023-08 4 880 803
2023-07 4 858 783
2023-06 4 880 803
2023-05 4 840 765
2023-04 4 840 765
2023-03 4 846 771
2023-02 4 751 679
2023-01 4 801 728
2022-12 5 862 996
2022-11 5 730 837
2022-10 5 730 837
2022-09 5 696 797
2022-08 5 733 841
2022-07 5 730 837
2022-06 5 730 838
2022-05 5 730 837
2022-04 5 693 798
2022-03 5 663 755
2022-02 6 608 833
2022-01 6 589 808
2021-12 6 515 704
2021-11 6 443 612
2021-10 6 449 607
2021-09 6 475 643
2021-08 5 519 583
2021-07 5 520 584
2021-06 5 519 583
2021-05 5 452 512
2021-04 5 519 583
2021-03 5 519 583
2021-02 5 519 583
2021-01 5 519 583
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų