Oficialus pavadinimas: "Aivenas", UAB

"Aivenas", UAB Įmonės kodas 166610610

"Aivenas", UAB PVM kodas LT666106113 nuo 1997-02-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Aivenas", UAB (draudėjo kodas 295101, mokesčių mokėtojo kodas 166610610) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Aivenas", UAB (166610610) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 641 740
2024-02 5 599 696
2024-01 7 888 1,388
2023-12 5 831 948
2023-11 5 797 906
2023-10 5 780 888
2023-09 5 765 870
2023-08 5 801 910
2023-07 5 797 909
2023-06 5 797 909
2023-05 4 910 833
2023-04 5 862 993
2023-03 5 767 878
2023-02 5 716 821
2023-01 5 767 880
2022-12 5 704 803
2022-11 5 675 769
2022-10 5 660 754
2022-09 5 649 740
2022-08 5 675 769
2022-07 5 671 765
2022-06 5 675 771
2022-05 5 675 771
2022-04 5 675 769
2022-03 5 675 771
2022-02 5 646 735
2022-01 5 675 771
2021-12 5 626 712
2021-11 5 600 683
2021-10 5 587 666
2021-09 5 576 655
2021-08 5 589 670
2021-07 5 587 666
2021-06 5 587 666
2021-05 5 613 695
2021-04 4 681 616
2021-03 5 639 716
2021-02 5 545 616
2021-01 5 577 648
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų