Oficialus pavadinimas: "Hama", UAB

"Hama", UAB Įmonės kodas 166603384

"Hama", UAB PVM kodas LT666033811 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Hama", UAB (draudėjo kodas 293108, mokesčių mokėtojo kodas 166603384) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Hama", UAB (166603384) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 859 834
2024-02 4 963 935
2024-01 4 923 897
2023-12 5 902 1,063
2023-11 5 1,037 1,245
2023-10 4 903 876
2023-09 4 892 848
2023-08 3 - -
2023-07 4 796 766
2023-06 4 890 853
2023-05 4 837 804
2023-04 4 834 803
2023-03 4 932 897
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 969 935
2022-11 5 947 1,140
2022-10 5 762 910
2022-09 5 779 930
2022-08 5 971 1,163
2022-07 5 901 1,079
2022-06 5 767 915
2022-05 5 767 917
2022-04 5 735 877
2022-03 5 829 992
2022-02 5 795 953
2022-01 5 737 877
2021-12 5 1,197 1,437
2021-11 5 778 936
2021-10 5 922 1,086
2021-09 5 829 978
2021-08 4 1,055 983
2021-07 6 748 1,045
2021-06 6 703 988
2021-05 5 733 856
2021-04 6 643 917
2021-03 5 646 775
2021-02 5 576 690
2021-01 5 396 471
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų