Oficialus pavadinimas: E. NARKAUS TRANSPORTO PASLAUGŲ ĮMONĖ

E. NARKAUS TRANSPORTO PASLAUGŲ ĮMONĖ Įmonės kodas 164232368

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje E. NARKAUS TRANSPORTO PASLAUGŲ ĮMONĖ (draudėjo kodas 323858, mokesčių mokėtojo kodas 164232368) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

E. NARKAUS TRANSPORTO PASLAUGŲ ĮMONĖ (164232368) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 250 221
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 258 233
2023-11 4 246 219
2023-10 5 278 308
2023-09 5 264 292
2023-08 5 403 443
2023-07 5 411 452
2023-06 5 280 308
2023-05 4 299 266
2023-04 4 217 191
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 339 316
2022-12 4 349 328
2022-11 4 338 318
2022-10 4 293 270
2022-09 6 292 400
2022-08 6 346 477
2022-07 6 346 476
2022-06 5 351 404
2022-05 3 - -
2022-04 4 200 184
2022-03 4 260 240
2022-02 4 188 173
2022-01 4 188 173
2021-12 4 197 180
2021-11 4 215 196
2021-10 5 209 241
2021-09 5 239 270
2021-08 6 377 522
2021-07 6 332 445
2021-06 4 276 249
2021-05 4 205 189
2021-04 4 158 147
2021-03 4 213 197
2021-02 4 142 129
2021-01 4 166 153
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų