Oficialus pavadinimas: "Puiku", UAB

"Puiku", UAB Įmonės kodas 164195293

"Puiku", UAB PVM kodas LT100006040419 nuo 2011-04-20 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Puiku", UAB (draudėjo kodas 323613, mokesčių mokėtojo kodas 164195293) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Puiku", UAB (164195293) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 4 709 632
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 1,221 1,076
2023-08 4 1,223 1,082
2023-07 4 1,169 1,035
2023-06 3 - -
2023-05 4 1,126 1,019
2023-04 4 1,014 907
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 798 701
2022-11 4 835 737
2022-10 5 810 909
2022-09 5 806 908
2022-08 4 692 637
2022-07 4 725 669
2022-06 4 697 642
2022-05 4 669 615
2022-04 4 689 635
2022-03 4 662 608
2022-02 4 621 568
2022-01 5 1,184 1,294
2021-12 5 567 634
2021-11 5 724 813
2021-10 5 524 597
2021-09 5 554 624
2021-08 5 759 850
2021-07 5 765 858
2021-06 5 748 838
2021-05 5 744 833
2021-04 5 734 821
2021-03 5 729 815
2021-02 5 614 691
2021-01 5 607 684
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų